Business Consulting Center

Jak przygotować się do wdrożenia SAP? Jak rozwijać infrastrukturę IT?

Porady ekspertów BCC, doświadczenia klientów, poradniki i case studies.

Akademia Lepszego Biznesu

Atlas Ward wykorzystuje możliwości platformy samoobsługi pracowniczej

BeeOffice w firmie projektowej

CASE STUDY

Przygotowano w 2016 r. | Średnia ocena:

Wrocławska firma Atlas Ward, specjalizująca się w projektowaniu i realizacji hal o konstrukcji stalowej i żelbetowej, korzysta z BeeOffice od stycznia 2016 roku. Pracownicy doskonale zaadoptowali standardowe funkcjonalności tej platformy samoobsługowej do swoich celów, twórczo wykorzystując możliwości rozwiązania. Przedstawiamy kilka pomysłów, w jaki sposób BeeOffice może na co dzień wspierać pracę biura.

Do góry

Informacje powiązane

BeeOffice: portal samoobsługowy dla 2000 pracowników Phoenix Contact

Od grudnia 2016 roku firma Phoenix Contact korzysta z platformy samoobsługowej HR dla pracowników,…

Letnia promocja BeeOffice Service Desk: skorzystaj bezpłatnie z elastycznego systemu zgłoszeń serwisowych

Bezpłatne uruchomienie pilotażowego Service Desku, dwa miesiące użytkowania gratis. W ramach letniej promocji proponujemy…

BeeOffice Service Desk: Nie tylko dla firmowego helpdesku IT

Od marca 2016 r. klienci BCC wykorzystują do obsługi zgłoszeń serwisowych nową, autorską aplikację…

BeeOffice Service Desk platformą obsługi serwisowej klientów BCC – od Polski do Argentyny

Od marca br. Grupa BCC korzysta z aplikacji serwisowej BeeOffice Service Desk w codziennej…

Standardy ISO 27018 i oferta SaaS BCC: BeeOffice, BCC ECM i Edistrada

BCC oferuje autorskie aplikacje w chmurze, oparte na bezpiecznej infrastrukturze BCC Data Centers. Klienci,…

Certyfikat ISO 27018 dla rozwiązań chmurowych BCC: gwarancja ochrony wrażliwych danych

Wykonany w październiku br. audyt certyfikujący potwierdził, że dostępne w chmurze rozwiązania BeeOffice, BCC…

Akademia Lepszego Biznesu


755 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

Service Desk napędzany energią

Multienergetyczna grupa EWE Polska korzysta z narzędzia BCC Service Desk, które porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń IT. Rozwiązanie...

Service Desk napędzany energią

Multienergetyczna grupa EWE Polska korzysta z narzędzia BCC Service Desk, które porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń IT. Rozwiązanie... /pub/pl/uploadimages/gtx/2261764113.jpg

BeeOffice i Grupa Integer: 30% niższe koszty delegacji

Dynamicznie rozwijający się biznes – od Australii po Amerykę Południową – to w skali roku kilka tysięcy podróży odbywanych przez... /pub/pl/uploadimages/gtx/1564438469.jpg

Service Desk i Centrum Outsourcingowe BCC – standardy i narzędzia

Zespół Service Desk BCC każdego dnia obsługuje kilkaset zgłoszeń klientów, korzystających z kilkudziesięciu usług Centrum Outsourcingowego... /pub/pl/uploadimages/gtx/1480818446.jpg

BeeOffice w Grupie BCC: Banalne sprawy, praktyczne rozwiązania

Rozliczanie delegacji, obsługa wniosków urlopowych czy zgłoszeń do firmowego działu IT, kontrola kosztów firmowych zakupów to codzienne... /pub/pl/uploadimages/gtx/2138146323.jpg

Wydzielenie środowiska IT dla EWE Polska

Informatyczne wsparcie procesów biznesowych spółek Grupy EWE Polska, od początku ich działalności, zapewniały służby IT macierzystego... /pub/pl/uploadimages/gtx/1542833587.jpg

Już 8032 osoby korzystają z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Akademia Lepszego Biznesu


755 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

Projekty w BeeOffice: koszty i czas pod kontrolą

Dostępne w BeeOffice funkcje wszechstronnie wspierają zarządzanie przedsięwzięciami dowolnego typu. Osoby odpowiedzialne za planowanie...

BeeOffice dla centrów usług wspólnych

Centralizacja usług, uporządkowanie, usprawnienie i automatyzacja procesów, lepsza jakość i wyższa efektywność pracy, mierzalność...

BeeOffice: Oszczędzaj pieniądze, działaj sprawniej

Usprawnienie organizacji, optymalizacja kosztów – dla pracowników wielu firm hasła te to eufemizmy oznaczające, że trzeba będzie...

Rozliczanie delegacji w BeeOffice

Ile wynosi dieta za dzień pobytu w Amsterdamie? Jakiego zwrotu można się podziewać za wydatki służbowe poniesione w delegacji?...

Kontrola kosztów w BeeOffice

Kontrola przepływów finansowych jest dla każdej firmy jednym z podstawowych czynników mających znaczenie dla stabilności biznesu....

BeeOffice: biurowa rewolucja z chmury

BeeOffice to wirtualny specjalista od spraw prostych i powtarzalnych, ale ważnych i często zaniedbanych informatycznie, takich jak rezerwacja...

Już 8032 osoby korzystają z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Zapisz się do Akademii LB

755 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów. Porady jak planować wdrożenia i jak rozwijać środowisko IT. Zmiany na lepsze w biznesie naszych klientów - efekty współpracy z BCC.

Już 8032 osoby korzystają z Akademii Lepszego Biznesu

Dołącz do Akademii LB

Magazyn Lepszy Biznes

Magazyn Lepszy Biznes
Case studies i poradniki pochodzą z kwartalnika Lepszy Biznes - magazynu profesjonalistów SAP, wydawanego przez BCC.

więcej

Formularz kontaktowy

Masz wyłączoną obsługę JavaScript. Aby skorzystać z formularza, włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.

* pola obowiązkowe

Nasi klienci:

  • Urząd Miasta Bydgoszczy
  • Grupa Żywiec SA
  • GETIN Leasing SA
  • EWE Polska Sp. z o.o.
  • Praktiker Polska Sp. z o.o.
  • Amica Wronki SA
  • Animex (Grupa Smithfield)
  • Maflow (Grupa Boryszew)
  • TECE sp. z o.o.
  • Polkomtel Sp. z o.o.
  • Armac Systems (Irlandia)
  • LHI Sp. z o.o.
  • Ofix.pl
  • Aral Polska
  • Herlitz sp. z o.o.
  • ROTR Spółdzielnia Mleczarska
  • MBF (Belbal Polska)
  • USP Zdrowie Sp. z o.o.
  • Zott-Polska sp. z o.o.
  • Antalis

więcej

zwiń