Business Consulting Center

Jak przygotować się do wdrożenia SAP? Jak rozwijać infrastrukturę IT?

Porady ekspertów BCC, doświadczenia klientów, poradniki i case studies.

Akademia Lepszego Biznesu

Service Desk napędzany energią

BCC Service Desk: narzędzie wspomagające codzienną pracę działu IT

CASE STUDY | Autor: Michał Kunze (Grupa BCC)

Przygotowano w 2017 r. | Średnia ocena:

Multienergetyczna grupa EWE Polska korzysta z narzędzia BCC Service Desk, które porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń IT. Rozwiązanie ułatwiło zarządzanie zgłoszeniami użytkowników, a poprzez odpowiednie rozplanowanie obciążenia pracą, skróciło średni czas oczekiwania na rozwiązanie problemu.

Do góry

Informacje powiązane

BeeOffice: portal samoobsługowy dla 2000 pracowników Phoenix Contact

Od grudnia 2016 roku firma Phoenix Contact korzysta z platformy samoobsługowej HR dla pracowników,…

BCC w 2016: ponad 20% wzrostu, pierwsze wdrożenia S/4HANA

Wdrożenia najnowszego systemu SAP w Polsce i za granicą, rozwój oferty SAP dla MŚP.…

BCC i Interactive Solutions: dedykowana aplikacja do zarządzania katalogiem produktów promocyjnych sieci Selgros

Od czerwca br. kilkudziesięciu pracowników Transgourmet, operatora sieci placówek Selgros, korzysta z aplikacji wspierającej…

Letnia promocja BeeOffice Service Desk: skorzystaj bezpłatnie z elastycznego systemu zgłoszeń serwisowych

Bezpłatne uruchomienie pilotażowego Service Desku, dwa miesiące użytkowania gratis. W ramach letniej promocji proponujemy…

Ranking TOP200: BCC największym dostawcą rozwiązań i usług IT dla sektora spożywczego

W przygotowanym przez Computerworld rankingu Liderów Polskiego Rynku IT za 2015 r. BCC zajęło…

BeeOffice Service Desk: Nie tylko dla firmowego helpdesku IT

Od marca 2016 r. klienci BCC wykorzystują do obsługi zgłoszeń serwisowych nową, autorską aplikację…

1 2 3 4 5 6 

Akademia Lepszego Biznesu


758 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

Idea Leasing: Portal e-faktur dla klientów

Podstawowym celem Portalu Klienta Idea Leasing jest obsługa m.in. dystrybucji faktur drogą elektroniczną. Docelowo wszyscy klienci Idea Leasing...

Idea Leasing: Portal e-faktur dla klientów

Podstawowym celem Portalu Klienta Idea Leasing jest obsługa m.in. dystrybucji faktur drogą elektroniczną. Docelowo wszyscy klienci Idea Leasing... /pub/pl/uploadimages/gtx/1642559875.jpg

BCC ECM w Polimex-Mostostal: Umowy pod pełną kontrolą

Firma Polimex-Mostostal wykorzystuje autorskie rozwiązanie BCC ECM do obsługi umów. Docelowo wszystkie umowy będą przygotowywane, a następnie... /pub/pl/uploadimages/gtx/1826429749.jpg

Atlas Ward wykorzystuje możliwości platformy samoobsługi pracowniczej

Wrocławska firma Atlas Ward, specjalizująca się w projektowaniu i realizacji hal o konstrukcji stalowej i żelbetowej, korzysta z BeeOffice... /pub/pl/uploadimages/gtx/1686817704.jpg

BeeOffice i Grupa Integer: 30% niższe koszty delegacji

Dynamicznie rozwijający się biznes – od Australii po Amerykę Południową – to w skali roku kilka tysięcy podróży odbywanych przez... /pub/pl/uploadimages/gtx/1564438469.jpg

SM ROTR: BCC Enterprise Content Management dla SAP w outsourcingu

Setki milionów przychodów, setki tysięcy operacji biznesowych, tysiące dostawców, setki pracowników i wszystko to oparte na kilkuset tysiącach... /pub/pl/uploadimages/gtx/3090234513.jpg

Service Desk i Centrum Outsourcingowe BCC – standardy i narzędzia

Zespół Service Desk BCC każdego dnia obsługuje kilkaset zgłoszeń klientów, korzystających z kilkudziesięciu usług Centrum Outsourcingowego... /pub/pl/uploadimages/gtx/1480818446.jpg

BeeOffice w Grupie BCC: Banalne sprawy, praktyczne rozwiązania

Rozliczanie delegacji, obsługa wniosków urlopowych czy zgłoszeń do firmowego działu IT, kontrola kosztów firmowych zakupów to codzienne... /pub/pl/uploadimages/gtx/2138146323.jpg

Wydzielenie środowiska IT dla EWE Polska

Informatyczne wsparcie procesów biznesowych spółek Grupy EWE Polska, od początku ich działalności, zapewniały służby IT macierzystego... /pub/pl/uploadimages/gtx/1542833587.jpg

Medibase – pomysł, rozwiązanie, utrzymanie

Dobry pomysł na aplikację dla użytkowników leży u źródeł sukcesu wielu młodych firm. Nie zawsze droga od pomysłu do realizacji musi... /pub/pl/uploadimages/gtx/3027876303.jpg

CaRuM w Pekaes: proste CRM-owanie w SAP

CaRuM to zintegrowana z systemem SAP ERP autorska aplikacja BCC wspierająca pracowników działów handlowych od pierwszego kontaktu z klientem... /pub/pl/uploadimages/gtx/3260595578.jpg

DHL Express: Aksamitna windykacja

Nikomu nie trzeba tłumaczyć, jak ważne dla firmy jest zarządzanie należnościami. Im większa skala działalności – liczba klientów... /pub/pl/uploadimages/gtx/dhldzialwindykacji-j.matuszewska.1300712253.jpg

Wolters Kluwer Polska: Moduł zabezpieczeń w SAP

W środowisku SAP można zbudować rozwiązanie wspierające najbardziej unikalne potrzeby. Specjalnie przygotowany dla Wolters Kluwer Polska... /pub/pl/uploadimages/gtx/wolterskluwer-sapzabezp-wojcik.1300875460.jpg

Już 8066 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Akademia Lepszego Biznesu


758 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

Aplikacje responsywne w SAP

Wymagania stawiane aplikacjom zmieniają się bardzo szybko. Oparcie na przeglądarce internetowej, mobilność, dostępność na wszystkich...

Projekty w BeeOffice: koszty i czas pod kontrolą

Dostępne w BeeOffice funkcje wszechstronnie wspierają zarządzanie przedsięwzięciami dowolnego typu. Osoby odpowiedzialne za planowanie...

Fiori User Experience

Nowy interfejs SAP oparty na Fiori to nie tylko zmiany, które widać na pierwszy rzut oka, takie jak nowe kolory, czcionki i obrazki....

Dlaczego SAP postawił na UX?

Rozumienie doświadczeń użytkownika często sprowadzane jest wyłącznie do użyteczności (usability) interfejsu graficznego aplikacji....

BeeOffice dla centrów usług wspólnych

Centralizacja usług, uporządkowanie, usprawnienie i automatyzacja procesów, lepsza jakość i wyższa efektywność pracy, mierzalność...

BeeOffice: Oszczędzaj pieniądze, działaj sprawniej

Usprawnienie organizacji, optymalizacja kosztów – dla pracowników wielu firm hasła te to eufemizmy oznaczające, że trzeba będzie...

1 2 3 

Już 8066 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Zapisz się do Akademii LB

758 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów. Porady jak planować wdrożenia i jak rozwijać środowisko IT. Zmiany na lepsze w biznesie naszych klientów - efekty współpracy z BCC.

Już 8066 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Dołącz do Akademii LB

Magazyn Lepszy Biznes

Magazyn Lepszy Biznes
Case studies i poradniki pochodzą z kwartalnika Lepszy Biznes - magazynu profesjonalistów SAP, wydawanego przez BCC.

więcej

Formularz kontaktowy

Masz wyłączoną obsługę JavaScript. Aby skorzystać z formularza, włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.

* pola obowiązkowe

Nasi klienci:

  • AmRest (American Restaurants)
  • KS Logistik Gmbh Polska (Grupa Kromberg & Schubert)
  • Schneider Electric SA
  • Brau Union Polska
  • ATB Tamel SA (Grupa ATB)
  • Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
  • T-Mobile Polska S.A.
  • Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
  • Infrastruktura Kapuściska (dawny Zachem)
  • Berker Polska Sp. z o.o.
  • Zakład Metalurgiczny WSK Rzeszów Sp. z o.o.
  • Knorr-Bremse Systemy dla Kolejowych Środków Lokomocji
  • Real sp. z o.o.
  • USP Zdrowie Sp. z o.o.
  • EDF Polska
  • Holland Automation International (HAI)
  • Krośnieńskie Huty Szkła "Krosno" S.A.
  • Biblioteka Narodowa
  • Relpol S.A.
  • Mota-Engil Central Europe S.A.

więcej

zwiń