Webinary BCC DemoRoom: być na bieżąco | All for One Poland

Webinary BCC DemoRoom: być na bieżąco

„Zapraszam serdecznie na kolejne seminaria z cyklu BCC DemoRoom. W tym miesiącu przygotowaliśmy dla Państwa następujące webinary…” – tymi słowami rozpoczyna się e-mail, który co miesiąc trafia do naszych klientów, zachęcając do udziału w planowanych spotkaniach online. W ramach inicjatywy BCC DemoRoom eksperci BCC dzielą się doświadczeniami oraz przedstawiają innowacje ze świata SAP i IT oraz najciekawsze rozwiązania w naszej ofercie.

Zakończył się właśnie drugi sezon spotkań w ramach cyklu BCC DemoRoom, czas więc na małe podsumowanie.

Trwający od października 2013 r. cykl webinarów adresowanych do obecnych i potencjalnych klientów BCC miał już blisko 70 odsłon i zgromadził przedstawicieli firm z Polski i zagranicy. W naszej inicjatywie biorą udział szefowie IT i administratorzy systemów, menedżerowie działów HR, logistycy, dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za obszar finansów, a także kluczowi użytkownicy SAP.

Prezentacje są prowadzone przez specjalistów BCC z dużym doświadczeniem w pracach wdrożeniowych i rozwojowych SAP, konsultantów serwisowych, kierowników projektu, architektów rozwiązań, konsultantów o wysokich kompetencjach w zakresie rozwoju i utrzymania architektury IT.

Udział w spotkaniach dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy BCC jest bezpłatny.

Co prezentujemy

Tematyka prezentacji jest różnorodna i odzwierciedla szerokie spektrum oferty BCC. Trzy najważniejsze nurty skupiają się wokół następujących haseł: wiedza i doświadczenia, nowości rynkowe oraz prezentacja wybranych produktów i usług.

W pierwszej grupie tematów – dzielenia się wiedzą – dominują prezentacje techniczne i ogólnoprojektowe: jak zarządzać użytkownikami i uprawnieniami w SAP, jak zbudować system monitoringu IT, jak przygotować się do wirtualizacji zasobów, jak dbać o bezpieczeństwo systemów i danych, jak planować upgrade’y SAP… Szczególnie w obszarze SAP Basis prezentacje są przygotowane tak, by dawać konkretne wskazówki, przydatne w administracji systemem i firmową architekturą IT.

Webinary poświęcone nowościom produktowym w ofercie SAP, np. platformie SAP HANA czy SAP Cloud for Customers, gromadzą menedżerów chcących trzymać rękę na pulsie i mieć dobre rozeznanie i inspirację, w jakim kierunku należy planować rozwój firmowych systemów. Dla wielu firm webinar BCC jest pierwszą okazją do zobaczenia „na żywo” nowego produktu w ofercie SAP.

Trzecia grupa tematów, która cieszy się dużą frekwencją, to prezentacje konkretnych rozwiązań i usług z oferty BCC, których celem są drobne i większe usprawnienia – często łatwe i szybkie w implementacji, a bezpośrednio przekładające się na komfort i wydajność codziennej pracy. Wśród nich są rozwiązania z oferty BCC EXTRA, czyli autorskie rozszerzenia standardu SAP, jak na przykład EasyInput, Payroll Auditor czy BCC EmployeeCostPlanner do planowania kosztów osobowych w SAP. Pokazujemy też autorskie produkty powstałe w ramach BCC Software Factory, w tym BCC ECM oraz portal samoobsługi pracowniczej BeeOffice, służący m.in. do rozliczania delegacji, planowania i rozliczania urlopów czy kontroli firmowych zakupów.

„Zainteresowanie poszczególnymi prezentacjami – zwłaszcza jeśli chodzi o linię produktów BCC EXTRA – traktujemy jako badanie potrzeb naszych klientów. To cenne źródło informacji, w jakich kierunkach rozwijać naszą ofertę produktową, w które rozwiązania inwestować i jakie kompetencje rozwijać. Dowiadujemy się również, w których obszarach biznesu nowe narzędzia są najbardziej oczekiwane” – podkreśla Piotr Brzoskowski, Dyrektor Konsultingu i Serwisu Aplikacyjnego w BCC.

Obejrzyj webinary BCC DemoRoom na kanale BCC w YouTube: www.youtube.com/bccgrouptv
Ponad 30 nagrań prezentacji. Wśród nich m.in.:
– BeeOffice, czyli jak zwiększyć wydajność centrum usług wspólnych
– Bezpieczeństwo IT – problemy i wyzwania, z jakimi mierzą się polskie firmy
– Czas na migrację na SAP HANA – wyzwania doświadczenia korzyści
– EasyBanking: Bezpieczny e-banking online w SAP
– SAP Cloud for Customer – nowy CRM od SAP dostępny w chmurze
– Serwis aplikacyjny SAP – jak efektywnie korzystać z systemu SAP

Inne ważne adresy:
– aktualne informacje o planowanych i zrealizowanych prezentacjach DemoRoom: www.bcc.com.pl/demoroom
– rejestracja w bazie odbiorców newslettera BCC: www.bcc.com.pl/akademiaLB

Jak prezentujemy

BCC DemoRoom to przede wszystkim webinary, choć odbyło się także kilka spotkań bezpośrednich, w warszawskim biurze BCC.

„Doświadczenie, a także sugestie uczestników skłoniły nas do częstszego proponowania formuły online. Łatwiej w napiętym grafiku znaleźć godzinkę na udział w webinarze niż poświęcić pół dnia na tradycyjne spotkanie. To pozwala także na uczestnictwo w prezentacji większej liczby osób z danej firmy. Zauważyliśmy też, że często obecność przedstawiciela klienta na DemoRoomie to forma rozpoznania tematu, zasięgnięcia informacji o produkcie. Zachęcamy klientów do takiego podejścia. Jeśli architekt IT po prezentacji oceni, że narzędzie będzie przydatne w firmie, możemy zaproponować dedykowaną prezentacje dla szerszego grona, skrojoną pod konkretne potrzeby czy w oparciu o procesy klienta” – mówi Aleksandra Borucka z Zespołu Marketingu Grupy BCC, koordynująca inicjatywę BCC DemoRoom.

Dodatkową zaletą webinarów jest także możliwość powrotu do prezentacji i np. przekazania wiedzy innej osobie w firmie. Większość prezentacji jest dostępna na kanale firmowym BCC w serwisie www.youtube.com.

Kogo zapraszamy

O kolejnych edycjach DemoRoom informujemy w comiesięcznym newsletterze BCC, wysyłanym do ponad 7,3 tys. odbiorców. Aby zostać jego abonentem, wystarczy zapisać się na stronie www.bcc.com.pl. Agenda planowanych spotkań (a także spis tych zrealizowanych, wraz z odsyłaczami do nagrań) jest dostępna na www.bcc.com.pl/demoroom.

Cykliczne zaproszenie (drogą mejlową) kierujemy także do decydentów i osób chcących poszerzać swoją wiedzę w największych polskich firmach, korzystających z systemów SAP i usług BCC.

Liczba osób zainteresowanych otrzymywaniem powiadomień o kolejnych spotkaniach stale rośnie. Jak dodaje Aleksandra Borucka: „Szczególnie cieszy nas wirusowe rozprzestrzenianie się informacji o BCC DemoRoom. Zdarza się, że nasz e-mail z zaproszeniem jest przesyłany dalej kolejnym osobom, w kolejnych działach firmy i wreszcie wraca do nas z prośbą o dołączenie nowych uczestników do listy adresatów powiadomień”.

DemoRoom w liczbach
70 – spotkań i webinarów
820 – uczestników
ponad 7300 – odbiorców newslettera BCC

…I reszta świata

W sezonie 2014/2015 wyszliśmy z inicjatywą BCC DemoRoom poza granice naszego kraju. Obecnie – w formie webinarów – prowadzimy także prezentacje dla naszych klientów zagranicznych – po angielsku i niemiecku.

Tematyka – oprócz zagadnień prezentowanych polskim klientom – została poszerzona o zagadnienia prowadzenia projektów w środowisku międzynarodowym.

„Prowadząc prezentację o specyfice rolloutów do zagranicznych oddziałów, dedykowaną dla klientów niemieckojęzycznych, oparłam się na naszych wieloletnich doświadczeniach w tego typu projektach. Szczególną uwagę zwracałam na znaczenie analizy Fit & Gap, sposoby radzenia sobie z lokalną specyfiką prawną oraz różnicami kulturowymi” – mówi Beata Niemic-Siwek, Kierownik Projektu w BCC.

„Co ciekawe – w webinarach prowadzonych po angielsku i niemiecku nierzadko biorą udział Polacy, pracownicy lokalnych oddziałów korporacji, którzy później dzielą się uzyskanymi informacjami ze swoimi kolegami z centrali” – dodaje Aleksandra Borucka.

Plany na przyszły sezon

Trzeci sezon BCC DemoRoom rozpocznie się jesienią 2015 r., po wakacyjnej przerwie. Ale rekrutację tematów” prowadzimy w sposób ciągły i mamy już kilka pomysłów na kolejne webinary. Na pewno odbędą się prezentacje rozwiązania Hybris i poświęcone nowościom produktowym z rodziny Business Intelligence. Podobnie jak rok temu, plany BCC DemoRoom na nowy sezon w dużej mierze zostaną oparte na sugestiach uczestników – zarówno jeśli chodzi o interesujące ich tematy prezentacji, jak i stronę organizacyjną. Latem zostanie przeprowadzone badanie ankietowe opinii i preferencji i podobnie jak rok temu wykorzystamy uzyskane wskazówki.

Autorskie pomysły klientów

Oprócz przygotowywanej w BCC agendy spotkań, jesteśmy także gotowi, by przygotować webinar dedykowany, na „zamówiony” przez Państwa temat, dla wybranej grupy pracowników, w dogodnym terminie. Zaletą dla uczestników będzie dobre sprofilowanie prezentacji, np. z zgodnie z wymaganiami konkretnej branży, modelu biznesowego czy zainteresowań użytkowników. Tematyka takich spotkań może być dowolna, np. prezentacja wybranych rozwiązań z oferty BCC EXTRA.

Jeśli:
– nie otrzymujesz jeszcze powiadomień o planowanych webinarach BCC DemoRoom,
– masz pomysł na temat webinaru, w którym chętnie wziąłbyś udział,
– chcesz zamówić dedykowaną prezentację na wybrany temat,
– chcesz, by Twoi koledzy i współpracownicy otrzymywali zaproszenia.
skontaktuj się: aleksandra.borucka@all-for-one.com

 

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.