Business Consulting Center

BCC ECM

Dokumenty i procesy pod kontrolą.

  • Umowy, zamówienia, faktury, dokumentacja techniczna?

    Twoje e-archiwum dokumentów w firmowym systemie IT.

  • Skanuj, archiwizuj, udostępniaj, decyduj.

    Twoje procesy biznesowe - bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

  • BCC ECM dla SAP: łatwa integracja z systemami SAP

    i z innymi rozwiązaniami ERP, CRM, HR.

  • Szybkie wdrożenie, instalacja onsite, w hostingu lub SaaS.

    Wybierz korzystny wariant zakupu BCC ECM.

BCC Enterprise Content Management (ECM)
to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie informatyczne, wspierające elektroniczne przetwarzanie, archiwizację i obieg dokumentów oraz informacji.

Dzięki BCC ECM skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.

Dowiedz się więcej:

BCC ECM - informacje ogólne

BCC Enterprise Content Management (ECM) to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie informatyczne, wspierające elektroniczne przetwarzanie, archiwizację i obieg dokumentów oraz informacji. Rozwiązanie łączy w sobie funkcje z obszarów DMS (Document Management Systems), CM (Content Management), e-archiwizacji dokumentów, BPM (Business Process Management) oraz systemów Workflow.

Dzięki BCC ECM skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.

Produkt może służyć do optymalizacji zarządzania różnego rodzaju dokumentów i procesów, np.:

  • dokumenty współpracy z kontrahentami i klientami (m.in. umowy, zamówienia)
  • proces obsługi reklamacji
  • faktury dostawców
  • dokumenty kadrowe (m.in. umowy z pracownikami, współpracownikami)
  • dokumentacja techniczna (np. projekty techniczne produktów, podzespołów; projekty, schematy i mapy infrastruktury itd.)
  • procesy IT

BCC ECM składa się z dwóch głównych grup funkcji:

  • moduł Content Management - elektroniczne archiwum dokumentów
  • moduł Workflow - narzędzie usprawniające obieg dokumentów i procesy biznesowe

BCC ECM jest autorskim rozwiązaniem BCC, przygotowanym w oparciu o wieloletnie doświadczenia w rozwoju rozwiązań IT wspomagających efektywną pracę przedsiębiorstw z dokumentami i informacjami. Zapewniamy pełen zakres usług potrzebnych do uruchomienia, utrzymania i rozwoju aplikacji.

Korzyści: efektywne procesy, redukcja kosztów

Podniesienie sprawności organizacyjnej firmy poprzez:

  • skrócenie czasu realizacji procesów, obiegu spraw i dokumentów
  • jednoznaczne przypisanie odpowiedzialności za kolejne kroki i decyzje
  • dostęp uprawnionych osób do dokumentów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, niezależnie od miejsca przechowywania dokumentów papierowych

Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa (m.in. spełnienie wymagań GIODO) poprzez:

  • system uprawnień i autoryzacji, jednoznacznie definiujący dostęp do danych grup dokumentów i rodzajów danych
  • szyfrowanie składowanych i przesyłanych e-dokumentów
  • utrzymanie archiwum dokumentów w wersji elektronicznej, odpornej na zniszczenie

Zwiększenie satysfakcji i lojalności kontrahentów i pracowników poprzez:

  • skrócenie i usprawnienie obsługi spraw, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa i ochrony danych

Redukcja kosztów poprzez:

  • ograniczenie kosztów magazynowania dokumentów w wersji papierowej
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi wielu procesów
  • automatyzację procesów i ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów w obsłudze
Zalety: elastyczność, bezpieczeństwo, mobilność

Szybkość wdrożenia. Elastyczność rozwoju. Niskie koszty utrzymania.

  • integracja z dowolnym systemem ERP, CRM, HR lub innym (gotowy konektor integrujący BCC ECM z systemami SAP)
  • łatwe wpasowanie w istniejące środowisko IT (możliwość uruchomienia na różnych, w tym darmowych systemach operacyjnych i bazach danych)
  • architektura zapewniająca wysoki poziom bezpieczeństwa (możliwość rozdziału danych na spółki w grupie kapitałowej, lokalizacje lub działy; możliwość stworzenia instalacji testowej i rozwojowej w ramach jednego środowiska IT)
  • dostępne różne opcje utrzymania i licencjonowania:
    • Software as a Service
    • dedykowana instalacja w outsourcingu w BCC
    • dedykowana instalacja na platformie sprzętowej klienta

Dostęp z poziomu urządzeń przenośnych (smartfon, tablet) dla każdej platformy mobilnej (iOS, Android, Windows)

  • Szybkie wyszukiwanie i natychmiastowy dostęp do wszystkich potrzebnych dokumentów, zgodnie z uprawnieniami
  • Realizacja zadań w procesach workflow z każdego miejsca, bez ograniczeń

Bogata funkcjonalność. Intuicyjność i ergonomia.

  • prostota i intuicyjność obsługi (dostępność przez przeglądarki www)
  • wielojęzyczność (obsługa w jęz. polskim i angielskim, możliwość łatwej implementacji innych języków)
  • łatwość wyszukiwania (wyszukiwanie pełnotekstowe w zarchiwizowanych dokumentach)
  • integracja z systemem skanowania i OCR

Ochrona przed niepowołanym dostępem. Bezpieczeństwo składowania i przesyłania danych.

  • rozbudowany system autoryzacji, pozwalający zdefiniować uprawnienia użytkowników nawet do pojedynczych danych
  • zastosowanie kryptografii przy składowaniu i przesyłaniu danych
  • zaawansowany system kontroli i audytu, pozwalający zidentyfikować, kto, co i kiedy wykonał w aplikacji

 

BCC ECM działa w przeglądarkach www: IE 11, Edge, Firefox i Chrome, na wszystkich systemach operacyjnych, na których są dostępne ww. przeglądarki, w tym m.in. Windows 10.

Usługi - wdrożenie, rozwój, serwis, outsourcing

BCC, firma o wieloletnim doświadczeniu w rozwoju zaawansowanych rozwiązań IT dla wymagających klientów, oferuje pełen zakres usług potrzebnych do uruchomienia, utrzymania i rozwoju rozwiązania ECM.

Klient otrzymuje komplet usług z jednego ręki, od jednego profesjonalnego dostawcy - co pozwala jednoznacznie przypisać odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie rozwiązania ECM i wszystkie aspekty przedsięwzięcia.

Zakres usług BCC to m.in.:

  • Przygotowanie wdrożenia
    • analiza procesów biznesowych (określenie wymagań, modelowanie, optymalizacja)
    • doradztwo w zakresie organizacji archiwum elektronicznego  
  • Wdrożenie i rozwój
    • usługi wdrożeniowe wraz ze szkoleniami i migracją danych
    • integracja z innymi systemami, np. SAP ERP, HR, CRM
    • dostawa sprzętu i aplikacji skanujących
    • udostępnienie na urządzeniach mobilnych
    • rozbudowa o nowe dedykowane funkcje
    • audyt bezpieczeństwa
  • Utrzymanie
    • udostępnienie w modelu SaaS (Software as a Service)
    • outsourcing IT w tym:
      • utrzymanie systemu w BCC Data Centers
      • administracja rozwiązaniem
      • outsourcing i zarządzanie kopiami zapasowymi
    • serwis - wsparcie administratorów i/lub użytkowników
    • maintenance (w tym udoskonalenia, nowe wersje)
SaaS - BCC ECM jako usługa

BCC ECM to rozwiązanie, które zostało przygotowane do pracy w chmurze. Może być udostępnione jako tzw. SaaS (Software as a Service, czyli oprogramowanie jako usługa).

Dzięki posiadaniu własnego Data Center, BCC oferuje system w modelu usługowym, w oparciu o okresową (miesięczną lub kwartalną) opłatę zależną od aktualnej liczby użytkowników.

Decydując się na utrzymanie BCC ECM w modelu SaaS, nasz klient uzyskuje pewność, że:

  • otrzyma do dyspozycji najnowocześniejsze technologie IT wspomagające biznes (bazy danych, systemy operacyjne, szybkie łącze i zarządzane maszyny wirtualne)
  • jego dane będą profesjonalnie i odpowiednio zabezpieczone bezpośrednio przez BCC (zarówno dane produkcyjne jak i archiwalne, oraz kopie zapasowe)
  • nie musi ponosić kosztów administracji i rozwoju technologii
  • rozpoczęcie projektu nie wymaga początkowych nakładów inwestycyjnych a rozwiązanie jest gotowe do rozpoczęcia wdrożenia
  • system będzie dostępny w oparciu o warunki SLA ustalone w oparciu o wymagania klienta
     
Pierwszy w Polsce certyfikat ISO 27018: gwarancja bezpieczeństwa danych

BCC ECM jako rozwiązanie oferowane w chmurze jako SaaS (Software as a Service), posiada certyfikat ISO 27018.

Certyfikat ISO 27018 stanowi niezależną gwarancję bezpieczeństwa i poufności danych klientów, przechowywanych w aplikacji. Norma ISO 27018 dotyczy takich procesów jak: system tworzenia i utrzymania kopii zapasowych danych, szyfrowanie danych, zarządzanie zmianami w aplikacjach, rejestracja aktywności użytkowników i administratorów, zarządzanie kontami użytkowników i ich uprawnieniami.

Jest to pierwsze polskie rozwiązanie ECM, certyfikowane na zgodność ze standardem ISO 27018.