Business Consulting Center

SAP CRM – zarządzanie relacjami z klientami w SAP.

BCC to SAP CRM Partner Expert – wdrożenia SAP CRM i serwis SAP CRM.

System SAP CRM

BCC oferuje pełen zakres usług potrzebnych do wdrożenia, rozwoju i utrzymania SAP CRM - od analizy przewdrożeniowej, przez wdrożenie, hosting i administrację, po serwis aplikacyjny (zdalne wsparcie użytkowników).

Przeznaczone dla dużych i złożonych organizacji rozwiązania SAP CRM (SAP Customer Relationship Management) wspierają w całości procesu obsługi klientów, od rejestracji kontaktów handlowych po planowanie działań marketingowych. Efektem wykorzystania tych rozwiązań jest zwiększenie sprzedaży, dzięki wyższemu zadowoleniu odbiorców z obsługi oraz poprzez lepszą organizację działań handlowych.

Grupa BCC oferuje również SPRINT CRM - gotowy do użytku, kompletny pakiet CRM, pozwalający uruchomić kluczowe funkcje SAP CRM (marketing, sprzedaż i serwis) w krótkim czasie (od 2 miesięcy) i za umiarkowany, znany z góry koszt wdrożenia.

Zobacz też produkty BCC EXTRA obsługujące funkcjonalności związane z CRM:

Najważniejsze grupy funkcjonalności systemu SAP CRM to:

  • SAP CRM Sales
  • SAP E-Commerce (sklep internetowy)
  • SAP CRM Marketing
  • SAP CRM Service
  • SAP CRM Mobile Sales
  • SAP CRM CIC (Customer Interaction Center)
  • SAP CRM EIC (Employee Interaction Center)

Funkcje aplikacyjne oferowane przez SAP CRM można podzielić na trzy główne obszary:

  • operacyjny (Operational CRM)
  • analityczny (Analytical CRM)
  • kooperacyjny (Collaborative CRM)

Aplikacje operacyjnego CRM wspierają transakcyjne, zorientowane na klienta działania w ramach sprzedaży, serwisu i marketingu. Pozwalają na bezproblemową integrację w czasie rzeczywistym działań front-office i back-office wraz z synchronizacją oddziaływania na klienta poprzez wszystkie kanały komunikacji.

Aplikacje analitycznego CRM dotyczą przygotowania, wsparcia i optymalizacji wewnętrznych i zewnętrznych procesów decyzyjnych zorientowanych na klienta. Bazują one na:

  • hurtowni danych SAP BW oraz jej funkcjach analitycznych z wykorzystaniem gotowych struktur zwanych Business Content (zawartość biznesowa), przygotowanych do obsługi analitycznych procesów CRM
  • planowaniu, optymalizacji i symulacji wspartej przez SAP SEM (Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem)

Na podstawie danych zawartych w hurtowni danych i innych źródłach, aplikacje te pomagają zrozumieć potrzeby i zachowania klientów.

Aplikacje kooperacyjnego CRM wspierają te działania firmy, które prowadzą do ściślejszego współdziałania z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi. Wszystkie funkcje tego obszaru aplikacyjnego SAP CRM mają na celu przekształcenie kontaktów z klientami, ograniczających się tylko do sprzedaży i zakupów, w długofalowe partnerstwo bazujące na interakcji. Internet jest tutaj medium umożliwiającym realizację tych zamierzeń.

Do góry

Informacje powiązane

BCC rozszerza ofertę rozwiązań analitycznych o systemy Algolytics

W ramach współpracy z polską firmą Algolytics, BCC rozpoczyna oferowanie zaawansowanych narzędzi analityki biznesowej.…

BCC na SAP Retail Day: zapraszamy na spotkanie sektora detalicznego

Zapraszamy na październikową konferencję SAP Retail Day, której BCC jest partnerem merytorycznym. Podczas seminarium…

Maj w DemoRoom: SAP Cloud for Customer, Active Directory - RMS, EasyBanking, BeeOffice dla działów IT, EMC, SAP Assistance

Serdecznie zapraszamy do udziału w majowych prezentacjach z cyklu BCC DemoRoom. Webinary BCC to…

Kwiecień w DemoRoom: SAP Cloud for Customer, zarządzanie zmianami w SAP, e-paski, serwis aplikacyjny SAP

Serdecznie zapraszamy do udziału w kwietniowych prezentacjach z cyklu BCC DemoRoom. Spotkania i webinary…

"SPRINT CRM. TERAZ SAP CRM SZYBCIEJ I TANIEJ" - zapraszamy na seminarium

W imieniu firm SAP Polska, BCC i 7milowy serdecznie zapraszamy na seminarium poświęcone nowemu…

Zapraszamy na październikowe seminarium "SPRINT CRM. TERAZ SAP CRM SZYBCIEJ I TANIEJ"

W ramach BCC DemoRoom zapraszamy Państwa na prezentację rozwiązania SPRINT CRM. SPRINT CRM to…

Akademia Lepszego Biznesu


758 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

CaRuM w Pekaes: proste CRM-owanie w SAP

CaRuM to zintegrowana z systemem SAP ERP autorska aplikacja BCC wspierająca pracowników działów handlowych od pierwszego kontaktu z klientem...

CaRuM w Pekaes: proste CRM-owanie w SAP

CaRuM to zintegrowana z systemem SAP ERP autorska aplikacja BCC wspierająca pracowników działów handlowych od pierwszego kontaktu z klientem... /pub/pl/uploadimages/gtx/3260595578.jpg

SAP CRM w Wolters Kluwer: Dwa razy więcej nowych klientów

Lex to marka znana każdemu prawnikowi i radcy prawnemu. Inne publikacje Wolters Kluwer stanowią podstawowe źródło wiedzy dla specjalistów... /pub/pl/uploadimages/gtx/i.horbaj1.1940778317.jpg

Grupa Żywiec SA: Największy projekt SAP CRM w tej części Europy

Ponad dwa lata prac, dziesiątki zaangażowanych osób, pięć zakładów produkcyjnych i kilkanaście spółek handlowych, przeszło 1300 użytkowników,... /pub/pl/uploadimages/gtx/zywieccrm-ikubalewski.1300879147.jpg

Novitus: ISA (Internet Sales Application) – e-sklep w systemie SAP

Największy dostawca urządzeń fiskalnych usprawnił zarządzanie sprzedażą przez partnerów handlowych. Sklep internetowy w SAP przyczynia... /pub/pl/uploadimages/gtx/novitus-sapcrm-mitus.1302690600.jpg

Wolters Kluwer Polska: SAP CRM dla 200 000 klientów

Jedną z wartości, na których Wolters Kluwer opiera swoją pozycję na rynku, jest orientacja na klienta, przejawiająca się nie tylko w oferowaniu... /pub/pl/uploadimages/gtx/wolterscrm-wojcik-2-rob.1300877880.jpg

Już 8066 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Akademia Lepszego Biznesu


758 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

Jak zapewnić wysoką jakość gromadzonych danych adresowych?

Czy Twoim zdaniem „Jan Besiński, Plac Unii Lubelskiej 82 C m 5, 02-745, Warszawa” i „Jan Beksiński PL. Unii...

AIF: Integracja SAP w rękach użytkowników biznesowych

Rozwiązanie SAP Application Interface Framework zostało stworzone z myślą o usprawnieniu biznesowej warstwy integracji i uporządkowaniu...

Algolytics: Zaawansowana analityka predykcyjna dla SAP

Chcesz na podstawie danych zgromadzonych w systemie SAP prognozować zachowania swoich klientów? Wysyłać komunikaty marketingowe,...

SAP Hybris Billing: abonamenty, subskrypcje, rozliczenia w sieciach biznesowych

Rozwiązanie SAP Hybris Billing umożliwia rozliczenia z partnerami w ramach sieci biznesowej i usprawnienie masowej realizacji procesów...

SAP CRM czy C4C – co wybrać?

Firma SAP AG ma w swojej gamie aplikacji wspierających procesy zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz CEC (Customer Engagement...

SAP Hybris – era omnichannel

Dla współczesnego klienta w definicji udanych zakupów podstawowe określenia to: wygodne, szybkie, mobilne, na podstawie rzetelnych,...

1 2 3 4 5 6 

Już 8066 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB
zwiń