Business Consulting Center

SAP maintenance: SAP Standard Support, SAP Enterprise Support.

Serwis SAP w profesjonalnym Centrum Outsourcingowym.

Wsparcie serwisowe SAP maintenance

Centrum Outsourcingowe BCC realizuje usługę wsparcia serwisowego SAP maintenance (tzw. wsparcia producenta SAP). W zależności od potrzeb Klienta, wsparcie SAP maintenance świadczymy w modelu SAP Standard Support lub SAP Enterprise Support.

Usługa SAP maintenance dopełnia się z usługą serwisu aplikacyjnego (wsparcia użytkowników SAP), która stanowi dla klienta tzw. drugą linię wsparcia. Serwis aplikacyjny tworzy jeden punkt zgłoszeń serwisowych dla klienta, zapewniając rozwiązanie problemów niekwalifikujących się do wsparcia przez producenta oprogramowania SAP w ramach umowy SAP maintenance, oraz przekierowanie pozostałych problemów do serwisu producenta.

Usługa SAP maintenance świadczona jest w ramach Centrum Outsourcingowego BCC. Korzyści wynikające z obsługi przez profesjonalną organizację serwisową to m.in:

  • stała dostępność doświadczonych specjalistów
  • pojedynczy punkt kontaktu (zespół Service Desk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
  • obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA (m.in. dotyczących czasu reakcji)
  • najwyższe światowe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa danych (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z ISO 27001) oraz w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i zaleceniami ITIL)

BCC posiada certyfikat PCoE (SAP Partner Center of Expertise). Certyfikat, przyznany po szczegółowym audycie dokonanym przez SAP AG, potwierdza najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.
 

Do góry

Informacje powiązane

SAP Solution Manager: Wykorzystaj 100% tego, co już masz!

SAP SE nie ustaje w rozwijaniu swojego narzędzia do zarządzania systemami SAP . Niedawno…

BCC z unikalnym certyfikatem SAP HANA Operations Services od SAP SE

W efekcie przeprowadzonego w lutym br. audytu BCC otrzymało unikalny na polskim rynku status…

BeeOffice Service Desk platformą obsługi serwisowej klientów BCC – od Polski do Argentyny

Od marca br. Grupa BCC korzysta z aplikacji serwisowej BeeOffice Service Desk w codziennej…

BCC z certyfikatem „SAP Partner Center of Expertise” na kolejne dwa lata

Na początku 2015 r. najwyższa jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w…

Audyt TÜV NORD: standardy zarządzania usługami outsourcingowymi BCC wzorem dla innych

W dn. 2 X br. jednostka certyfikująca TÜV NORD Polska zakończyła audyt funkcjonujących w…

Technologia SAP: wspólny język

Niezależnie, czy jesteśmy w Holandii, Kanadzie czy Polsce, język technologii SAP jest ten sam.…

Akademia Lepszego Biznesu


731 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

USP Zdrowie: Kompleksowe wsparcie SAP

Serwis aplikacyjny SAP dla pełnego zakresu systemu, do kompletu SAP Enterprise Support i wsparcie administracji SAP. Tak szeroki zakres usług...

USP Zdrowie: Kompleksowe wsparcie SAP

Serwis aplikacyjny SAP dla pełnego zakresu systemu, do kompletu SAP Enterprise Support i wsparcie administracji SAP. Tak szeroki zakres usług... /pub/pl/uploadimages/gtx/2616741018.jpg

Scanclimber: outsourcing SAP dla spółek w Polsce, Finlandii, Niemczech i Francji

Od pierwszego dnia pracy z SAP Grupa Scanclimber utrzymuje go w modelu pełnego outsourcingu. Hosting, administracja, maintenance i wsparcie... /pub/pl/uploadimages/gtx/2509568649.jpg

Już 7858 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Akademia Lepszego Biznesu


731 artykułów przydatnych w przygotowaniu i realizacji projektów.

Eksperci doradzają - jak prowadzić wdrożenia, jak rozwijać IT, jak zmieniać biznes na lepsze.

SAP Enterprise Support: świadomy wybór

Systemy SAP są cały czas unowocześniane, uaktualniane i korygowane. Zmieniają się w rytm zmian w otoczeniu biznesowym i prawnym....

Wycisnąć więcej z SAP Enterprise Support

W ramach usługi maintenance SAP producent systemu zapewnia swoim klientom wsparcie i serwis wykorzystywanych rozwiązań. Dostępne...

SAP Enterprise Support: więcej niż serwis

Wsparcie i serwis zapewniane przez producenta systemu to obok bogatej funkcjonalności główna przewaga SAP nad innymi systemami wspierającymi...

Już 7858 osób korzysta z Akademii Lepszego Biznesu

Przejdź do Akademii LB

Formularz kontaktowy

Masz wyłączoną obsługę JavaScript. Aby skorzystać z formularza, włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.

* pola obowiązkowe

Nasi klienci:

  • Relpol S.A.
  • SE Bordnetze Polska Sp. z o.o.
  • Urząd Miasta Bydgoszczy
  • Biblioteka Narodowa
  • Nivea Polska (Grupa Beiersdorf)
  • Mota-Engil Central Europe S.A.
  • WSK PZL Rzeszów SA
  • Hochtief Polska sp. z o.o.
  • Nestle Polska Sp. z o.o.
  • LHI Sp. z o.o.
  • PayUp Polska SA
  • Mennica Polska SA
  • Kennametal Sp. z o.o.
  • Aquanet S.A.
  • Brau Union Polska
  • Grupa Kronospan
  • Tuplex sp. z o.o.
  • Media Regionalne Sp. z o.o.
  • Praktiker Polska Sp. z o.o.
  • USP Zdrowie Sp. z o.o.

więcej

zwiń